Ordrebekræftelse

 

?value=0
logo

{{var store.getFrontendName()}}
Industrivej 10
5471 Søndersø

(d. {{var order.getCreatedAtFormated('short')}})

Hej

Tak for din ordre hos {{var store.getFrontendName()}}. Når vi sender din pakke, modtager du en ny e-mail. Har du oprettet en konto, kan du også altid se nærmere informationer om både denne og eventuelt tidligere ordrer ved at logge ind på din konto på hjemmesiden.

Ordrenummer #{{var order.increment_id}} 

 

Kundeinformation:

Betalingsmetode:
{{var order.getBillingAddress().format('html')}}{{var payment_html}}

{{depend order.getIsNotVirtual()}}

Leveringsinformation:Leveringsmetode:

{{var order.getShippingAddress().format('html')}}  

 

 

 

{{var order.getShippingDescription()}}  

 

 

Vi håber, du bliver glad for dit køb, og vi ser frem til at servicere dig en anden gang. 

Med venlig hilsen
{{var store.getFrontendName()}}

 Har du spørgsmål til din ordre, kan du kontakte os på kundeservice@abashop.dk eller på 7021 0044 

 Mød os også på  facebook-logo

 

Retur- og fortrydelsesret
Du har 21 dages returret fra den dag, du modtager varen. Ønsker du at fortryde dit køb, skal dette meddeles ABAshop.dk senest på dag 21, og varerne skal leveres tilbage til ABAshop.dk senest 30 dage efter, at du har meddelt os, at du fortryder. 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse.

Returnering sker for købers egen regning og risiko enten pr. post eller ved personlig tilbagelevering på ABAshop.dk’s adresse, Industrivej 10, 5471 Søndersø. Husk altid at medbringe/vedlægge kopi af faktura eller ordrebekræftelse.

Produkterne skal tilbageleveres i samme stand, som køber har modtaget dem, og de skal være i original og intakt emballage.

Når ABAshop.dk har modtaget varerne, tilbagebetaler vi varernes pris til dig.


Tjek for transportskader

Når du modtager dine varer, skal du kigge efter synlige skader på emballagen, før du skriver under på fragtbrevet. Er emballagen beskadiget med synlige buler eller ridser, skal du kvittere på fragtbrevet med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Dermed sikrer du dig, at du ikke senere får ansvaret for eventuelt beskadigede varer. Du kan også nægte at modtage varen. Kontakt herefter ABAshop.dk’s kundeservice, og meddel, at du har afvist varen. Alle transportskader skal meddelelses inden for 2 hverdage.


Reklamation
Skulle du mod forventning modtage produkter, der ikke var funktionsdygtige eller intakte, da du fik dem leveret udbedrer, ombytter eller giver ABAshop.dk pengene retur. 

Reklamation skal ske senest 2 år fra leveringsdagen, eller inden for produktets garantiperiode. Samtidig skal reklamationen ske inden for 2 måneder efter, at fejlen er konstateret.

Vi refunderer eventuelle fragtomkostninger, når reklamationen er berettiget.

Reklamation kan ske til vores kundeservice på mail kundeservice@abashop.dk eller på tlf. 7021 0044 

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage.

Bemærk: Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af skødesløshed, fejlagtig behandling, hærværk eller uautoriseret reparation.

ABAshop.dk forbeholder sig retten til at forsøge reparation før en eventuel ombytning.


Kontaktinformationer til vores kundeservice:

Adresse:
ABAshop.dk
Industrivej 10
5471 Søndersø

Mail:
kundeservice@abashop.dk

Telefon:
7021 0044